PDA

View Full Version : Tiësto (38) trouwt met zijn Stacey (19)

Cap Calway
10 januari 2008, 12:13
DJ Tiësto gaat trouwen met zijn vriendin Stacey Blokzijl.
De twee geven elkaar op 10 oktober het jawoord, zo meldt De Telegraaf donderdag.

http://i16.tinypic.com/86tzq4i.jpg

De dj en zijn kersverse verloofde hebben nog geen trouwlocatie op het oog.
De 38-jarige Tijs Verwest, zoals dj Tiësto eigenlijk heet, vroeg zijn 19-jarige vriendin vorige maand tijdens een vakantie op Mauritius om haar hand.
Zij zou met een volmondig ja hebben geantwoord.
Momenteel geniet het verloofde stelletje, dat elkaar in het uitgaansleven leerde kennen, van een wintersport op een geheime locatie.

bron : nieuws.nl

Lefkos
10 januari 2008, 14:28
19 jaar verschil, tja, het kan, maar of het nou slim is om met een 19 jarige te trouwen............:huh:
Toch hoop ik dat ze het redden, zijn al genoeg scheidingen in de wereld.

Guus Limit
19 januari 2008, 20:44
19 jaar verschil, tja, het kan, maar of het nou slim is om met een 19 jarige te trouwen............:huh:
Toch hoop ik dat ze het redden, zijn al genoeg scheidingen in de wereld.Ik vraag me hierbij dan ook eerder af of ze dan ook echt van elkaar houden of dat zij dat doet omdat hij beroemd is en een leuk bedrag op zijn rekenening heeft staan. Ik zeg niet dat het dit is hoor.

Lefkos
19 januari 2008, 22:02
Ik vraag me hierbij dan ook eerder af of ze dan ook echt van elkaar houden of dat zij dat doet omdat hij beroemd is en een leuk bedrag op zijn rekenening heeft staan. Ik zeg niet dat het dit is hoor.

Dit soort dingen krijg je altijd als de 1 rijk en/of bekend is, we merken het vanzelf.

Barney
19 januari 2008, 22:20
Hij had haar vader kunnen zijn :huh:

Cap Calway
20 januari 2008, 07:46
Hij had haar vader kunnen zijn :huh:

Herinnerd U zich deze nog !!!!

Bill Wyman met Mandy Smith....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bill Wyman has called his romance with teenager Mandy Smith part of an "emotional mid-life crisis" he couldn't avoid.
The former Rolling Stones star married Smith in 1989 when she was 18 and he was 52, but the odd couple had already become headline material in the UK after the model/pop singer revealed she'd been dating Wyman since she was 13!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als ik lees wat Wyman heeft meegemaakt dan hoop ik voor Tijs dat het niet die kant op zal gaan.:D
Maar ik denk dat het gewoon 1 van z'n vrouwen is, gewoon voor de buitenwereld.
Hij is werkelijk nooit in Nederland en zit altijd in een vreemd land met draaien, en is 1 a 2 jaar al volgeboekt dus nooit thuis voor de buis.
Hij heeft wel degelijk overal z'n scharreltje zitten jo ! (groot gelijk heeft die):001_cool: