PDA

View Full Version : Can't buy me love

Lefkos
1 september 2008, 19:21
Is het een leuk programma en is Nikkie veel te zien of?

Moonica
1 september 2008, 20:59
Ik heb Nikki nog niet vaak gezien erin of gehoort.
Vind er momenteel nog niks aan maar kan veranderen

fokkemaat
1 september 2008, 21:16
is alleen maar de presentatrice!:(

Lefkos
4 september 2008, 22:33
is alleen maar de presentatrice!:(

Dat is het enige wat ik ook weet, zit ze er elke afl in of alleen op bepaalde dagen, kan me er nog steeds niet toe brengen om lang genoeg te kijken, na 1 min zit ik al weer op een ander kanaal.:D

tjaka
10 september 2008, 18:26
**Heb jouw caps even in hun eigen thread (http://www.mokkelboulevard.nl/showthread.php?t=22002) in het onbekende mokkels hoekje gezet Tjaka, deze hoek is meer voor discussies of praatjes, op het mokkelhoekje na dan, dat is voor praatjes en plaatjes, maar dan voor bekende babes. ;)**

tjaka
10 september 2008, 19:54
**Heb jouw caps even in hun eigen thread (http://www.mokkelboulevard.nl/showthread.php?t=22002) in het onbekende mokkels hoekje gezet Tjaka, deze hoek is meer voor discussies of praatjes, op het mokkelhoekje na dan, dat is voor praatjes en plaatjes, maar dan voor bekende babes. ;)**

Dank je wel
Mijn excus hiervoor!
Grtz tjaka

Lefkos
10 september 2008, 20:17
Dank je wel
Mijn excus hiervoor!
Grtz tjaka

No problem, het kan af en toe verwarrend zijn, het community gebeuren moet nog wat meer ingeburgerd raken.;)

fokkemaat
10 september 2008, 22:19
No problem, het kan af en toe verwarrend zijn, het community gebeuren moet nog wat meer ingeburgerd raken.;)

zo ook het per pm zenden van dat soort berichten!:sleep:

Lefkos
10 september 2008, 23:09
zo ook het per pm zenden van dat soort berichten!:sleep:

Wat bedoel je?

Guus Limit
11 september 2008, 19:03
Ik denk dat fokkemaat bedoelt dat de berichten tussen jouw en tsjaka misschien beter via de pm kon worden geregeld. zoiets gaat de rest van de leden niet echt aan.

Lefkos
11 september 2008, 19:21
Ik denk dat fokkemaat bedoelt dat de berichten tussen jouw en tsjaka misschien beter via de pm kon worden geregeld. zoiets gaat de rest van de leden niet echt aan.

Dat denk ik ook, maar ik zet met opzet de meeste dingen gewoon zo neer, dit omdat nieuwe leden en sommige vaste leden nog wel eens het 1 en ander vergeten en wij als MB crew niks te verbergen hebben.
Want als je iets via de pm weg zet dan krijg je toch weer vragen waarom iets is gebeurd door andere leden en zo is het meteen duidelijk en word het ook weer even opgefrist bij de rest van de MB leden. ;)
Mocht het erg prive zijn dan doen we via de pm en de meeste waarschuwingen gaan ook via de pm.:001_cool: