PDA

View Full Version : Sharingmatrix.com vraag

Lefkos
22 juli 2010, 01:14
Goeoed, er schijnt toch wat te mankeren aan Sharingmatrix, dus via deze weg wil ik graag wat meer meningen horen over deze uploader.

Pas als een uploadsite hier niet bevalt, dan kunnen wij er wat aan doen, als die ergens anders niet bevalt dan is dat jammer voor hun, maar dat betekend nog niet dat wij hem hier automatisch op de ban lijst zetten.

Wij kunnen niet alle uploadsites dan wel moneyhosts verbieden, maar we kunnen wel een middenweg vinden door bv te vragen om naast de "slechte" uploadsite die hij/zij gebruikt nog een andere uploadsite te posten, zo hou je bijna iedereen tevreden.
Vind het persoonlijk zowiezo wel handig dat mensen meerdere uploadsites gebruiken, als je bij de 1 een uur even niks kan downen dan kun je altijd nog via de ander wat binnen halen, niet iedereen heeft een abbo en zo is het binnenhalen nog te doen lijkt me.

Over Sharingmatrix, waarom mag deze wel of niet gebruikt worden, het is een moneyhost, dus verboden, kan op de gedooglijst in dit geval, want alle moneyhosts verbieden heeft geen zin.
Wil niet zeggen dat we hem niet verbieden overigens, gooi alleen wat balletjes op.
Bij depositfile duurt het soms een halve dag voordat ik het kan binnen halen, bij Sharingmatrix kan het altijd, maar 99 van de 100 keer duurt het 10 min voordat ik het kan binnen halen, dus het werkt, maar is super irritant.

Graag wat positieve dan wel negatieve meningen hierover van jullie.

Oeds
22 juli 2010, 13:51
Als ik naar http://mokkelboulevard.nl/showthread.php?t=329 kijk zijn er genoeg andere hosts om money hosts te weigeren.

Ik heb Sharingmatrix nog nooit gebruikt en ga hem ook niet gebruiken. Waarom zou iemand geld moeten gaan verdienen voor iets wat niet van hemzelf/haarzelf is?

BenJenkins
22 juli 2010, 20:32
Ik krijg regelmatig dit:

http://i25.tinypic.com/16lk8lz.jpg

Tja, en als je dan niets invult krijg je "incorrect code".

:thumbdown:

Ben

Klaas Vaak
26 juli 2010, 02:47
Ja, ik heb datzelfde probleem. En toch schijnt het te werken voor sommoge, al heb ik al diverse malen gevraagd hoe die code eruit ziet, om ergens een aanknopingspunt te hebben bij het zoeken naar het probleem, maar het antwoord blijft uit. Ik heb nog nooit iets kunnen downloaden daar, nu niet en jaren terug niet.