MokkelBoulevard.nl

Actie
Win Kensington album

WIN: Het nieuwste album van Kensington!

Met wie luister jij het liefst naar opzwepende muziek? Laat het ons weten op onze Facebook pagina en win het album Rivals van de Nederlandse rockband Kensington!

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 24 juni 2012, 16:33
Lefkos's schermafbeelding
Super Moderator/Administrator
van Mokkelboulevard

Bedankt: 67.165
Is 3.987 keer bedankt in 2.161 posts
Zimra Geurts
Ze bestaat al een tijdje, maar op de één of andere manier heeft niemand opgelet tijdens het kijken naar gielfreaknight, kan gebeuren, wie kijkt er nou graag naar giel, of koopt de PlayBoy terwijl Jan Heemskerk er nog rond loopt.
Dus mag ik u voorstellen, Zimra Geurts!

Bio info via bellazon.org:
First Name: Zimra
Last Name: Geurts
Nationality: Dutch
Hair Color: Blonde
Eye Color: Green
Birth Name: Zimra Geurts
Date of Birth: 23-07-1991
Place of Birth: Utrecht Netherlands
Height: 5´3 ; 160 cm
Measurements: 87-65-89
Dress Size: 36

Covers: 2

Hobbies:
Acting Dancing/Singing.. Thrill seeker so love Bungee jumping & stuff like that! And of course just relaxing with a
cocktail and going out with the girls '

Notes:

Zimra is a Playboy Playmate
Zimra has a account on Facebook
Zimra has a account on Twitter

Small Biography:
My name is Zimra, 20 years old, born in Holland (Utrecht) and lived there up to the age of 15. Then moved to South Africa
(Cape-Town) with my family and lived there for 2 years of which I spent 3 months traveling in Israel on a fun program! I
started doing a bit of teen modelling in CT at the age of 15 while I was there at Infinity Models. After 2 years in SA and
finishing school there, we decided to move back to Utrecht and I worked & completed a 3 months TV-acting course in Hilversum while being back. Worked mainly in restaurant and office for the past 3 years and stopped modelling for a while when we came back to focus especially on working and getting enough experience to become versatile in life, I find that extremely important. I love trying out all kinds of different stuff mainly for the experience and knowledge there is to gain.

Then after a while found that I still had a lot of interest in modelling and especially acting (that is what I would REALLY very much love to do and enjoy the most). Even though my height is not ideal for modelling (hadn't grown much since the teen
modelling) I still put some pics online and started doing some shoots again. My greatest achievement so far is definitely
being Playmate October 2011 in Holland and getting the cover for that issue as well! And getting the cover for Croatia's
December 2011 Playboy issue! I'm also featured as 'pictorial' in Playboy Hungary November 2011.
I am an easy and fun person to work with & be around and always very positive, just trying to enjoy life like everyone else
I go with the flow, so whatever comes my way I am very gratefull with and I'll see where life takes me! That has always been
my attitude and I think always will be, I'm definitely a free spirit!
Love Zimra :-)

Interview, via Thesmokingjacket.com:

The Smoking Jacket: Where are you from?

Zimra Geurts: I am originally from Holland (Utrecht).

TSJ: Where do you live these days?

ZG: I have been living in Toronto (Canada) for about 6 months now. Pretty much freezing my tits off out here, right now! Haha. I’m sure all the Playboy fans don’t want that to happen!

TSJ: How did you become a model?

ZG: I was approached by an agent in Cape-Town during a night out in town with friends when I was 15 years old–I lived there for two years. So I started doing a little teen modeling with that agency while I lived there, but never pursued it after we moved back to Holland.

TSJ: Did you always want to pose for Playboy?

ZG: Posing for Playboy had actually never even crossed my mind before I got asked by one of their photographers to do a test shoot for it. I never really thought of myself as pretty or sexy enough for Playboy… but my response was definitely ‘hell yes! ‘

TSJ: You’re in the running to be Holland’s Playmate of the year. How has this experience been?

ZG: Yes, I am! It’s definitely very exciting!

TSJ: What other shoots have been highlights for you over the course of your career, so far?

ZG: Nothing really as big as Playboy, and making Playmate has definitely been the highlight so far! But I enjoy and learn new things at every shoot I do. The shoot I did for the NOH8 Campaign [a campaign to promote social equality and draw attention to the amended California law allowing gay marriage, Proposition 8] is one of my favorites because I loved being able to support a campaign I feel strongly about through a simple photo.

TSJ: What models do you admire?

ZG: I definitely find all the Victoria’s Secret models breathtakingly beautiful! And I admire Doutzen Kroes for making it that far in the industry, coming all the way from tiny little Holland. Also all the mommy models out there for keeping their figures so hot! I take my hat off to them!

TSJ: What are your favorite attributes?

ZG: You mean looks-wise? I would say I like my eyes and my hair.

TSJ: What’s your ideal night out in Amsterdam?

ZG: A good club to go party at in Amsterdam is Escape. But for some strange reason, whenever I go out in Amsterdam, no matter where I start, I always end up in club Rain. As long as I’m with my favorite girlfriends, my night will be ideal.

TSJ: I’ve heard you can buy food out of a wall in Holland. What’s up with Dutch wall food? Explain!

ZG: Yes, this is very true! And really really smart! I don’t understand why the rest of the world isn’t doing it yet! It saves so much time. You don’t have to stand in a long queue and wait for your order to be prepared when you’re in a hurry and just want to grab something real quick. They put the food in little heated square sections in the wall with a see through window kinda thing and if you insert some coins you’ll be able to open the window and take out your food! I LOVE it!

Iemand bedanken kost minder tijd dan op een bedankje te wachten.

**always read the small print =====> credit 2 the original poster**
Met citaat antwoorden
De volgende 7 users hebben bedankt:
Disco Dancer (24 juni 2012), dutchy (25 juni 2012), fokkemaat (25 juni 2012), huusje ( 1 augustus 2013), kwartje (26 juni 2012), marcje (16 juli 2012), tjaka (24 juni 2012)
Oud 25 juni 2012, 00:40
dutchy's schermafbeelding
Senior MB Member
Waardevol lid

Bedankt: 6.512
Is 5.110 keer bedankt in 1.050 posts
Lefkos, bedankt voor deze post. 'k Was van plan haar als "onbekend mokkel" te posten, maar dit is natuurlijk nog beter

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lefkos Bekijk bericht
Ze bestaat al een tijdje, maar op de één of andere manier heeft niemand opgelet tijdens het kijken naar gielfreaknight, kan gebeuren, wie kijkt er nou graag naar giel, of koopt de PlayBoy terwijl Jan Heemskerk er nog rond loopt.
Dus mag ik u voorstellen, Zimra Geurts!
Met citaat antwoorden
De volgende 2 users hebben bedankt:
Lefkos (25 juni 2012), tjaka (17 juli 2012)
Oud 25 juni 2012, 10:59
van Mokkelboulevard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchy Bekijk bericht
Lefkos, bedankt voor deze post. 'k Was van plan haar als "onbekend mokkel" te posten, maar dit is natuurlijk nog beter

Nou ja niemand, hoe kon ik jou nou vergeten, tsss, niet zo best, ben benieuwd naar wat je hebt weten vast te leggen.

Met citaat antwoorden
De volgende user heeft bedankt:
dydayteemia ( 9 augustus 2013)
Oud 25 juni 2012, 19:49
dutchy's schermafbeelding
Senior MB Member
Waardevol lid

Bedankt: 6.512
Is 5.110 keer bedankt in 1.050 posts
Zimra is inmiddels al enkele keren bij Nachtegiel te gast geweest...

Zo te zien een leuke spontane Playmate met humor. Ze houdt van een drankje, lekker stads accent, en is niet op haar mondje gevallen... en die mooie vormen mogen er natuurlijk ook zijn

(filmpje in de moviethread)

Met citaat antwoorden
De volgende 7 users hebben bedankt:
BenJenkins (28 juni 2012), Disco Dancer (27 juni 2012), fokkemaat (25 juni 2012), huusje ( 1 augustus 2013), Lefkos (25 juni 2012), marcje (16 juli 2012), tjaka (14 juli 2012)
Oud 25 juni 2012, 23:17
fokkemaat's schermafbeelding
Star MB Member
Niet meer weg te denken

Bedankt: 25.917
Is 2.648 keer bedankt in 1.314 posts
en nog denken dat Verona geil is, deze kan er ook wat van

ik kan af en toe een lompe boer zijn
Met citaat antwoorden
De volgende user heeft bedankt:
Pneumn (30 september 2013)
Oud 14 juli 2012, 01:21
ObsCure's schermafbeelding
Senior MB Member
Goede bekende

Bedankt: 151
Is 1.181 keer bedankt in 383 posts
Yummie!

dutchy (14 juli 2012), fokkemaat (14 juli 2012), Lefkos (14 juli 2012), marcje (16 juli 2012), tjaka (14 juli 2012)
Oud 17 juli 2012, 23:49
Star MB Member
Niet meer weg te denken

Bedankt: 2.558
Is 12.577 keer bedankt in 3.617 posts
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutchy Bekijk bericht
Eigenlijk moeten wij ook een afdeling : Mokkels in opkomst ...
Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 06:40
van Mokkelboulevard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjaka Bekijk bericht
Eigenlijk moeten wij ook een afdeling : Mokkels in opkomst ...

Oh no, let's not go there.
Volg al enkele jaren die thread af en toe op Mokkels nl en ben blij dat wij niet zo'n thread hebben hier, voorbeeld, een Dakota Fanning hoort gewoon in bekend en niet in Opkomst(is een tijdje geleden eindelijk recht gezet daar).

Alle pic forums lijken op elkaar, ook al roept een forum dat ze origineel zijn dan wel de eerste enz enz, je lijkt op den duur toch op elkaar, dus verschil kan je hier en daar bereiken door dingen niet over te nemen dan wel anders te doen.
Ook hebben MB crew leden vele discussies gehad in het verleden over wat onbekend is of bekend en daar kom je vaak niet uit, dus schaf je zoiets zoveel mogelijk af(daarover ruzie maken is het niet waard).
Want een Yolanthe is bekend, maar in Guadalahaha geheel onbekend en dat is ook zo met babes die aangeleverd worden door Griekse, Duitse dan wel Italiaanse leden, maar die babes zijn vaak wel weer onwijs bekend in hun eigen land.
Dus wat is dan onbekend en wat is bekend en is het aan ons om te zeggen of ze in opkomst is of niet!?
Hier geldt, een naam en achternaam is "bekend" en geen naam of Linda is "onbekend" en dat scheelt een boel geruzie dan wel onnodige discussies onder leden dan wel crew members.

Met citaat antwoorden
De volgende 2 users hebben bedankt:
Disco Dancer (19 juli 2012), fokkemaat (18 juli 2012)
Oud 18 juli 2012, 10:27
Star MB Member
Niet meer weg te denken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lefkos Bekijk bericht
Oh no, let's not go there.
Volg al enkele jaren die thread af en toe op Mokkels nl en ben blij dat wij niet zo'n thread hebben hier, voorbeeld, een Dakota Fanning hoort gewoon in bekend en niet in Opkomst(is een tijdje geleden eindelijk recht gezet daar).

Alle pic forums lijken op elkaar, ook al roept een forum dat ze origineel zijn dan wel de eerste enz enz, je lijkt op den duur toch op elkaar, dus verschil kan je hier en daar bereiken door dingen niet over te nemen dan wel anders te doen.
Ook hebben MB crew leden vele discussies gehad in het verleden over wat onbekend is of bekend en daar kom je vaak niet uit, dus schaf je zoiets zoveel mogelijk af(daarover ruzie maken is het niet waard).
Want een Yolanthe is bekend, maar in Guadalahaha geheel onbekend en dat is ook zo met babes die aangeleverd worden door Griekse, Duitse dan wel Italiaanse leden, maar die babes zijn vaak wel weer onwijs bekend in hun eigen land.
Dus wat is dan onbekend en wat is bekend en is het aan ons om te zeggen of ze in opkomst is of niet!?
Hier geldt, een naam en achternaam is "bekend" en geen naam of Linda is "onbekend" en dat scheelt een boel geruzie dan wel onnodige discussies onder leden dan wel crew members.
Oke ..dan weten we dit ook ...
Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 10:27
Star MB Member
Niet meer weg te denken

Zimra in de Up reklame

Met citaat antwoorden
De volgende 3 users hebben bedankt:
Barney (18 juli 2012), dutchy (20 juli 2012), Lefkos (18 juli 2012)
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.

Design by Vjacheslav Trushkin.
Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.